Prezenta procedură se aplică pentru toți clienții Bibliotecii Naționale de Programe – BNP în calitate de producătorii/dezvoltatorii produselor software (softuri/programe/aplicații).
Solicitarea de modificare a datelor de identificare înscrise la crearea unui cont de client în cadrul Biblioteca Națională de Programe – BNP nu va fi luată în considerare decât dacă este făcută de către deținătorul contului de client.
După completarea Anexei 1 la prezenta procedură aceasta va fi transmisă scanată la e-mail office.bnp@ici.ro.
Anexa 1 va fi însoțită de documente justificative privind modificările solicitate. Nu se acceptă modificări în contul de client al Biblioteci Naționale de Programe – BNP solicitate de o terță persoană juridică sau fizică în afara deținătorului contului.
În cazul desființării Entității Comerciale deținătoare a unui cont de client se va utiliza Procedura de ștergere programe software cu specificația ȘTERGERE CONT CLIENT. Solicitarea va fi însoțită de documente justificative privind desființarea societății, caz în care vor fi șterse din baza de date a Bibliotecii Naționale de Programe – BNP toate programele software deținute de client.