Prezenta procedură se aplică pentru toți producătorii/dezvoltatorii produselor software (softuri/programe/aplicații).
Înregistrarea unui produs software se va realiza utilizând platforma informatică pusă la dispoziție de ICI București, disponibilă bnp.ici.ro.
După completarea formularului online și încărcarea documentelor privind autenticitatea entității comerciale, disponibil la bnp.ici.ro, clientul va primi, pe adresa de e-mail menționată în formular un link de validare al contului de client în cadrul Bibliotecii Naționale de Programe – BNP.
Pentru fiecare produs software pentru care clientul deține toate drepturile conferite de lege și pe care dorește să le înscrie în Biblioteca Națională de Programe – BNP se va utiliza, din contul de client butonul „ÎNREGISTRARE PRODUS”.
La finalizarea completării câmpurilor privind detaliile produsului software, clientul va primi pe e-mail o factură proformă privind plata serviciilor de înregistrare/publicare și mentenanță. Perioada de valabilitate a publicării produsului software este de 3 ani (de la data publicării).
Termenul de achitarea al facturii proforme privind plata serviciilor înregistrare/publicare și mentenanță este de 5 zile lucrătoare de la data emiterii documentului. În cazul în care factura proformă nu este achitată în termenul specificat, înregistrarea se anulează de drept fără altă notificare din partea ICI București.
După validarea plății din partea departamentelor de specialitate ale ICI București, programul software pentru care a fost achitat tariful de înregistrare/publicare și mentenanță va fi publicat în Biblioteca Națională de Programe având statusul VALABIL PÂNĂ LA DATA DE...